Počet záznamov: 1  

Čeho si zákazníci cení?

  1. Názov Čeho si zákazníci cení? : pět kroků k spojení hodnoty zákazníků s firemními procesy
    Preklad názvuWhat is appreciated by customers? : Five steps to link the value appreciated by customers with the company processes
    Autorské údajeBob Gardner
    Autor Gardner Bob
    Zdrojový dokument Svět jakosti. Roč. 10, č. 2 (Červen 2003), s. 44-52. - České Budějovice : Bartoň QSV, 2003. ISSN 1211-2011
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 658.56 - Kontrola akosti. Hospodárenie s nástrojmi. Hospodárenie s materiálom, surovinami a výrobkami
    Heslá firmy * zákazníci * kvalita výrobkov * kvalita * služby
    AnotáciaSpoločnosti zdôrazňujú spokojnosť zákazníka. Preto pravidelne robia prieskumy spokojnosti svojich zákazníkov, s vierou, že sa im tak podarí lepšie sa zamerať na výstupy pre zákazníka a motivovať zlepšovanie pracovných postupov a procesov firmy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.