Počet záznamov: 1  

Prečo a ako lobovať?

  1. SYS0001877
    LBL
      
    01566naa$$2200337$$$450$
    005
      
    20231003120324.9
    100
      
    $a 20031125a2003łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Prečo a ako lobovať? $f aut. Ján Rusnák, Eduard Stehlík
    330
      
    $a Teoretický pohľad na lobbing. Význam, potreba a vznik lobbingu. Miesto lobbingu v marketingovom mixe. Lobbing vo svete a v Európskej únii. USA a lobbing. Podniky v ČR a otázky lobbingu pred vstupom do EÚ. Taktiky lobbingu. C-lobbing.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0052357 $1 011 $a 0572-3043 $1 200 1 $a Acta oeconomica Pragensia $e vědecký sborník Vysoké školy ekonomické v Praze $v Roč. 11, č. 5 (2003), s. 346-363 $1 210 $a Praha $c Vysoká škola ekonomická $d 2003
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005762 $a lobizmus
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004404 $a pojmy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002274 $a história
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006732 $a USA
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002048 $a Európska únia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002020 $a etika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006207 $a systémy politické
    675
      
    $a 328 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000053 $x Zastupiteľské orgány. Parlamenty. Vlády
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0001075 $a Rusnák $b Ján $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0034846 $a Stehlík $b Eduard $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20031125 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.