Počet záznamov: 1
Prečo a ako lobovať?
SYS 0001877 LBL 01566naa$$2200337$$$450$ 005 20231003120324.9 100 $a 20031125a2003łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a CZ 200 1-
$a Prečo a ako lobovať? $f aut. Ján Rusnák, Eduard Stehlík 330 $a Teoretický pohľad na lobbing. Význam, potreba a vznik lobbingu. Miesto lobbingu v marketingovom mixe. Lobbing vo svete a v Európskej únii. USA a lobbing. Podniky v ČR a otázky lobbingu pred vstupom do EÚ. Taktiky lobbingu. C-lobbing. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0052357 $1 011 $a 0572-3043 $1 200 1 $a Acta oeconomica Pragensia $e vědecký sborník Vysoké školy ekonomické v Praze $v Roč. 11, č. 5 (2003), s. 346-363 $1 210 $a Praha $c Vysoká škola ekonomická $d 2003 610 1-
$9 eu_un_auth*0005762 $a lobizmus 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004404 $a pojmy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002274 $a história 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006732 $a USA 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002048 $a Európska únia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002020 $a etika 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006207 $a systémy politické 675 $a 328 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000053 $x Zastupiteľské orgány. Parlamenty. Vlády 700 -1
$3 eu_un_auth*0001075 $a Rusnák $b Ján $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*p0034846 $a Stehlík $b Eduard $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20031125 $g AACR2
Počet záznamov: 1