Počet záznamov: 1
Marketingová strategie firmy
Názov Marketingová strategie firmy Preklad názvu Marketing strategy of small and big firm Autorské údaje aut. Jiří Kudera Autor Kudera Jiří Zdrojový dokument E + M. Ekonomie a management : odborný ekonomický časopis. Roč. 6, č. 1 (2003), s. 59-61. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2003. ISSN 1212-3609 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá stratégia marketingová * podnik malý * podnik veľký * podnikanie drobné * teória firmy Anotácia Približne od 70. rokov 20. storočia sa spoločenskoekonomické podmienky modifikujú do novej podoby. ktorú je možné charakterizovať ako novú vývojovú etapu teórie firmy. Podmienky, ktoré formovali neoklasickú, manažérsku a behaviorálnu teóriu firmy sa zmenili v poslednej tretine 20. storočia. Vývoj rozdielov medzi malými a veľkými firmami v oblasti marketingových stratégií. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2003: 1-4 + mim. č. + špec. č.
článok
Počet záznamov: 1