Počet záznamov: 1
Ako zlepšiť zákaznícky prístup a efektívnosť činnosti útvarov riadenia ľudských zdrojov?
Názov Ako zlepšiť zákaznícky prístup a efektívnosť činnosti útvarov riadenia ľudských zdrojov? Autorské údaje aut. Libor Lubelec Autor Lubelec Libor Zdrojový dokument Personalistika - Mzda - Práca : odborný časopis pre personalistiku, odmeňovanie, pracovné právo, kolektívne vyjednávanie a pre sociálnu oblasť. Č. 11 (2003), s. 22-25. - Bratislava : Mediasphere, 2003. ISSN 1335-4043 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá organizácie * zákazníci * zdroje ľudské * útvary personálne Anotácia Zákaznícky prístup ako dominantný princíp fungovania organizácie. Strategická orientácia - nový trend v zameraní činnosti útvarov ľudských zdrojov. Kroky strategickej orientácie útvaru ľudských zdrojov. Požiadavky strategickej orientácie na kompetencie útvaru a jeho zamestnancov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2003: 1-13
článok
Počet záznamov: 1