Počet záznamov: 1
Marketing
Názov Marketing : klíč k rozhodování, co prodávat, komu a jak Autorské údaje Regine Kalka, Andrea Mässen, překlad Věra Vávrová Autor Kalka Regine Spoluautori Mässen Andrea Ďalší autori Vávrová Věra (Prekladateľ) Vydavateľské údaje Praha : Grada Publishing , 2003. - 110 s. Edícia Poradce pro praxi ISBN 80-247-0413-7 Druh dokumentu príručky Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * trh spotrebiteľský * trh * získavanie informácií * distribúcia * konkurencia * plánovanie strategické * plán marketingový * stratégia marketingová * politika výrobková * komunikácia * komunikácia marketingová * reklama * politika cenová Báza dát KNIHY Počet ex. 11, z toho voľných 9, prezenčne 2 Signatúra 794893, 814988-814997
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 794893 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 814988 SEK Pobočka SEK Košice voľný 814989 SEK Pobočka SEK Košice voľný 814990 SEK Pobočka SEK Košice voľný 814991 SEK Pobočka SEK Košice voľný 814992 SEK Pobočka SEK Košice voľný 814993 SEK Pobočka SEK Košice voľný 814994 SEK Pobočka SEK Košice voľný 814995 SEK Pobočka SEK Košice voľný 814996 SEK Pobočka SEK Košice voľný 814997 SEK Pobočka SEK Košice len prezenčne
Počet záznamov: 1