Počet záznamov: 1  

Mosty mezi armádou a marketingem

  1. Názov Mosty mezi armádou a marketingem
    Autorské údajeJan Procházka
    Autor Procházka Jan
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 9, č. 1 (2005), s. 50-53. - Praha : Mladá fronta, 2005. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia marketingová * taktika podniková * trh * konkurencieschopnosť * firmy * produkty * zákazníci * propagácia * náklady * provízie * zisk * Kotler, Ph.
    AnotáciaStratégia a taktika marketingu podľa amerického profesora Philipa Kotlera.Udržanie trhových pozícií, zvýšenie trhového podielu, udržanie rovnováhy v danom odbore, stratégia obsadzovania tzv. "trhových výklenkov". Odhaľovanie vlastných kladných a záporných stránok. Účinnejšia propagácia produktu a orientácia na zákazníka.Využívanie technickej odbornosti predajcov. Získavanie nových klientov a zvýšenie provízie z predaja.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.