Počet záznamov: 1
Kooperace a jejich postavení na českém trhu
Názov Kooperace a jejich postavení na českém trhu Autorské údaje Lenka Turnerová Autor Turnerová Lenka Zdrojový dokument Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : VEGA 5052 : zborník z vedeckého seminára : január 2001. S. 71-76. - Bratislava, 2001 : Vydavateľstvo EKONÓM / Štensová Antónia ; Richterová Kornélia ; Obchodná fakulta EU Katedra marketingu. ISBN 80-225-1372-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Slovenská republika Systematika 334 - Formy organizácií a spolupráce v hospodárstve Heslá firmy * kooperácia * kooperácia medzipodniková * potravinárstvo * obrat peňažný * franchising * Česko Anotácia Rast počtu kooperácií v Čechách. Obrat významných kooperácií a ich poradie. Zatiaľ sa neobjavuje snaha združiť investičné prostriedky k budovaniu spoločnej predajnej siete alebo skladov. Nevyhnutnosť centrálnej fakturácie. Typy kooperácií. Najdlhšiu históriu majú kooperačné štruktúry v odbore potravín. Franchising. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1