Počet záznamov: 1  

Riadenie vzťahu so zákazníkom sa zakladá na znalostiach

  1. Názov Riadenie vzťahu so zákazníkom sa zakladá na znalostiach
    Autorské údajeBranislav Netri
    Autor Netri Branislav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 2, č. 3-4 (2004), s. 52-55. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá metódy riadenia * firmy * zákazníci * komunikácia * technológie komunikačné * obchod * maloobchod * veľkoobchod * produkty
    AnotáciaProblematika riadenia vzťahov so zákazníkmi (CRM - customer relationship management). Zmeny vo vzťahoch so zákazníkmi. Definície CRM. Individuálny vzťah založený na osobnom kontakte. Masový- neosobný, anonymný kontakt so zákazníkom. Riadený vzťah. Výhody využitia CRM.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE04 00590-001, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.