Počet záznamov: 1
Riadenie vzťahu so zákazníkom sa zakladá na znalostiach
Názov Riadenie vzťahu so zákazníkom sa zakladá na znalostiach Autorské údaje Branislav Netri Autor Netri Branislav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 2, č. 3-4 (2004), s. 52-55. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá metódy riadenia * firmy * zákazníci * komunikácia * technológie komunikačné * obchod * maloobchod * veľkoobchod * produkty Anotácia Problematika riadenia vzťahov so zákazníkmi (CRM - customer relationship management). Zmeny vo vzťahoch so zákazníkmi. Definície CRM. Individuálny vzťah založený na osobnom kontakte. Masový- neosobný, anonymný kontakt so zákazníkom. Riadený vzťah. Výhody využitia CRM. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E04 00590-001, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2004: 1-4
článok
Počet záznamov: 1