Počet záznamov: 1  

Rozhodovacie stromy v marketingových analýzach

  1. Názov Rozhodovacie stromy v marketingových analýzach
    Preklad názvuDecision trees in marketing analysis
    Autorské údajeIveta Stankovičová
    Autor Stankovičová Iveta
    Zdrojový dokument Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 4, č. 1 (marec 2005), s. 105-111. - Nové Zámky : Secos, 2005. ISSN 1336-1732
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Heslá analýzy * výskum dopytu * marketing * modelovanie * dáta * prieskum odbytový
    AnotáciaRozhodovacie stromy ako vhodný a obľúbený nástroj na klasifikáciu a predikciu. Pojem rozhodovací strom. Klasifikačné a regresné stromy. Časť klasifikačného stromu pre vznik poistnej udalosti. Kritériá a miery delenia rozhodovacích stromov. Príklady dobrého a zlého delenia uzlov. Typy rozhodovacích stromov. Prerezávanie rozhodovacích stromov. Použitie rozhodovacích stromov v praxi.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.