Počet záznamov: 1
Spokojný a lojálny zákazník - základný kameň úspechu podniku
Názov Spokojný a lojálny zákazník - základný kameň úspechu podniku Preklad názvu Satisfied and loyal customer - the foundation stone of business success Autorské údaje Jana Urdziková Autor Urdziková Jana Zdrojový dokument Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 13, č. 2 (2005), s. 24-26. - Žilina : MASM, 2005. ISSN 1335-9231 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Heslá marketing * zákazníci * spokojnosť zákazníkov * firmy * potreby obyvateľstva * produkty * distribúcia * Slovensko Anotácia Nedostatočná orientácia slovenských firiem na zákazníka. Hodnotu produktu pre klienta najlepšie vystihuje miera uspokojenia, t.j. miera splnenia základných očakávaní a úžitku. Skupiny zákazníkov. Model spokojnosti zákazníka. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2005: 1-4
článok
Počet záznamov: 1