Počet záznamov: 1
Benchmarking a jeho využitie v bankovníctve
Názov Benchmarking a jeho využitie v bankovníctve Autorské údaje Pavol Kopec Autor Kopec Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 3, č. 1-2 (2005), s. 9-10. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2005. ISSN 1336-1864 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy Heslá banky * bankovníctvo * riadenie podnikové * metódy riadenia * benchmarking * konkurencia Anotácia Definícia benchmarkingu z pohľadu rôznych autorov. Benchmarking ako systematický proces zlepšovania. Typológia benchmarkingu podľa konzultantov Maxona a Treftyho. Využitie externého benchmarkingu slovenskými bankami. Partnerský a konzorčný benchmarking v zahraničí. Slovenské agentúry ponúkajúce benchmarkingové projekty. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E05 01019-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2005: 1-4
článok
Počet záznamov: 1