Počet záznamov: 1
Dynamický model trhovej úspešnosti konkurenčných produktov v závislosti na reklame
Názov Dynamický model trhovej úspešnosti konkurenčných produktov v závislosti na reklame Autorské údaje Ľubomír Turňa, Ladislav Smatana Autor Turňa Ľubomír EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI Spoluautori Smatana Ladislav Zdrojový dokument Ekonomika a informatika : vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI. Roč. 3, č. 1 (2005), s. 182-188. - Bratislava : Fakulta hospodárskej informatiky, 2005. ISSN 1336-3514 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá reklama * marketing * dopyt * predaj * konkurencieschopnosť * analýzy * produkty Anotácia Analýza modelu trhovej úspešnosti konkurenčných produktov pri konštantnom gradiente šírenia sa reklamy a proporcionálnosti vplyvu ich predajnosti na dopyt a atraktivitu. Cieľom analýzy je zistiť možnosť a podmienky vzniku oscilačných procesov, prípadne iných nestabilít tohoto merkantilného a marketingového problému. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E05 00188-017, FHI - Archív EPC, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2005: 1-2
článok
Počet záznamov: 1