Počet záznamov: 1
Obchodný marketing vs. marketing obchodu - čo je čo?
SYS 0039648 LBL 01906naa$$2200289$$$450$ 005 20060310090153.5 100 $a 20060308d2005łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Obchodný marketing vs. marketing obchodu - čo je čo? $f Róbert Štajgár 330 $a Výklad pojmov obchodný marketing a marketing obchodu. Zo záverov vyplýva, že obchodný marketing je spojený s odbytom výroby a ide o odbytovú politiku priemyselného podniku. Marketing obchodu predstavuje rozsiahly a komplexný sumár metód a postupov špecifických pre obchodné firmy s cieľom čo najlepšie realizovať ich primárnu funkciu - tvorbu sortimentu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0039364 $1 010 $a 80-225-2102-7 $1 200 1 $a Vedecká rozprava k problémom terminológie obchodu, obchodných vied a marketingu obchodu $e zborník k vedeckému projektu VEGA 1/0478/03 v redakcii Kristíny Viestovej $f vedec. red. Kristína Viestová $v S. 109-110 $1 210 $a Bratislava $c Katedra marketingu OBF EU $d 2005 $1 215 $a 122 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0029231 $a Viestová $b Kristína $4 340 $1 710 12 $3 eu_un_auth*0010431 $a Vedecká rozprava k problémom terminológie obchodu, obchodných vied a marketingu obchodu $e Bratislava, Slovensko $f november 2005 $4 070 $1 712 02 $3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 070 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004404 $a pojmy 610 1-
$9 eu_un_auth*0002940 $a definície 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006545 $a terminológia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0057049 $a Štajgár $b Róbert $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20060308 $g AACR2
Počet záznamov: 1