Počet záznamov: 1
Marketing agropotravinárskej firmy MECOM Humenné
Názov Marketing agropotravinárskej firmy MECOM Humenné Preklad názvu Marketing of Agro Food Industrial Company MECOM, Humenne Autorské údaje Matej Polák Autor Polák Matej EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Zdrojový dokument E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 9, č. 2 (2006), s. 143-154. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2006. ISSN 1212-3609 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 663/664 - Potravinárstvo Heslá agropotravinárstvo * mäsopriemysel * marketing * situácia finančná podniku * ukazovatele ekonomické * analýza finančná * analýza swot * MECOM, a.s. Humenné Anotácia Uplatňovanie marketingu v agropotravinárskej firme MECOM , a.s. Humenné, ktorá patrí medzi významných producentov mäsových výrobkov na Slovensku. Špecifiká marketingu v agropotravinárstve. Marketingové prostredie agropotravinárskeho trhu. Charakteristika a vývoj podniku MECOM Humenné. Hodnotenie celkovej finančnej situácie podniku. Ukazovatele likvidity, aktivity, zadlženosti, rentability. SWOT analýza podniku. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E06 00656-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2006: 1-4
článok
Počet záznamov: 1