Počet záznamov: 1
Specifika čínské reklamy
SYS 0048159 LBL 01838naa$$2200337$$$450$ 005 20231114075551.7 100 $a 20061012a2006łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a cze $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Specifika čínské reklamy $f Pavla Staňková 330 $a 11. decembra 2005 došlo k liberalizácii čínskeho reklamného trhu, v súlade so záväzkami Číny voči WTO, si môžu zahraničné firmy založiť v Číne reklamnú spoločnosť s plnou zahraničnou účasťou. Čínsky reklamný trh má potenciál stať sa najväčším centrom reklamy na svete, v súčasnosti tu pôsobí viac ako 100 000 agentúr, zamestnávajúcich viac ako 910 000 ľudí. Reklamné médiá a ich dôležitosť - televízia, on-line reklama, noviny, časopisy. Regulácie a zákonné obmedzenia. Obmedzenia tradičných hodnôt. Reklamné príležitosti strategického významu - Olympijské hry (2008), Medzinárodná svetová výstava (2010). Čína má najrýchlejšie rastúci reklamný trh na svete. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0109589 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 16, č. 3 (2006), s. 24-26 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2006 610 1-
$9 eu_un_auth*0001591 $a trh reklamný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003063 $a liberalizácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007394 $a zákony 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002886 $a kontrola reklamy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005298 $a regulácia štátna 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001562 $a Čína 675 $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama 700 -1
$3 eu_un_auth*0002103 $a Staňková $b Pavla $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20061012 $g AACR2
Počet záznamov: 1