Počet záznamov: 1  

Factors of successfulness of organic markets

  1. Názov Factors of successfulness of organic markets
    Preklad názvuFaktory úspešnosti ekologických trhov
    Autorské údajeAnton Kretter, Iveta Ubrežiová
    Autor Kretter Anton
    Spoluautori Ubrežiová Iveta
    Zdrojový dokument Agricultural economics : an international journal = mezinárodní vědecký časopis. Vol. 52, no. 8 (2006), s. 358-360. - Prague : Institute of Agricultural and Food Information, 2006. ISSN 0139-570X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 631 - Poľnohospodárstvo
    Heslá poľnohospodárstvo * potraviny * produkty * ekológia * výroba ekologická * trh * Slovensko
    AnotáciaAj keď o ekologickom spôsobe výroby na Slovensku sa hovorí už od 90. rokov minulého storočia, trh týchto produktov je stále iba vo fáze vzniku. Takmer 90 percent ekologickej poľnohospodárskej produkcie ide na export alebo sa predáva ako konvenčná produkcia. Na Slovensku je málo obchodov, v ktorých sa predávajú ekopotraviny. Článok skúma a determinuje faktory úspešnosti trhu ekoproduktov na vertikále poľnohospodársky podnik - spracovateľ - obchod - spotrebiteľ v smere aktivizácie trhu ekoproduktov na Slovensku.
    URL http://www.agriculturejournals.cz/publicFiles/58039.pdf
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.