Počet záznamov: 1
Neziskový marketing - nová dimenzia spoločenského marketingu
Názov Neziskový marketing - nová dimenzia spoločenského marketingu Autorské údaje Viera Čihovská, Sáša Jány Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Jány Sáša Zdrojový dokument Modernizácia marketingových a obchodných činností : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. S. 18-23. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006 ; Modernizácia marketingových a obchodných činností Medzinárodná vedecká konferencia ; Ekonomická univerzita v Bratislave Obchodná fakulta ; Slovenská marketingová spoločnosť. ISBN 80-225-2242-2 Výstup z projektu VEGA 1/2639/05 Rozvoj podmienok na inovácie marketingových a obchodných činností podnikov po vstupe SR do EÚ
Poznámky VEGA 1/2639/05 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing spoločenský * strany politické * osoby fyzické * organizácie neziskové * správa verejná * obyvateľstvo * reklama * propagácia * spotrebitelia Anotácia Podstata a význam neziskového marketingu. Charakteristika a využitie foriem neziskového marketingu: marketingu miesta, marketingu organizácií, marketingu myšlienok, sociálneho marketingu a marketingu osôb. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E06 00931-006, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1