Počet záznamov: 1  

Svätý grál marketingu možno nájdete s počítačom - Typy úloh riešiteľných simuláciami

  1. SYS0052010
    LBL
      
    01317naa$$2200241$$$450$
    005
      
    20230907082640.6
    100
      
    $a 20070118a2006łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Svätý grál marketingu možno nájdete s počítačom - Typy úloh riešiteľných simuláciami $i (IV) $f Martin Babiak
    330
      
    $a Simulácie majú široké pole uplatnenia naprieč celou vedou a praxou a sú v podstate jediným spôsobom exaktného riešenia problémov, keď nie je k dispozícii agregovaný model. Typy úloh vhodných pre nasadenie simulačného systému. Testovanie množstva alternatív. Prognózovanie. Analýza.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0109590 $1 011 $a 1336-1864 $1 200 1 $a Marketingová panoráma $e odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti $v Roč. 4, č. 1-2 (2006), s. 23-25 $1 210 $a Bratislava $c Slovenská marketingová spoločnosť $d 2006
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004246 $a počítače
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005704 $a simulácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004950 $a prieskum spotrebiteľský
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    675
      
    $a 681.3 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000369 $x Stroje a zariadenia na spracovanie dát. Počítače
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029308 $a Babiak $b Martin $p EUBFNHKFI $4 070 $T Katedra financií FNH
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20070118 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.