Počet záznamov: 1
Svätý grál marketingu možno nájdete s počítačom - Typy úloh riešiteľných simuláciami
SYS 0052010 LBL 01317naa$$2200241$$$450$ 005 20230907082640.6 100 $a 20070118a2006łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Svätý grál marketingu možno nájdete s počítačom - Typy úloh riešiteľných simuláciami $i (IV) $f Martin Babiak 330 $a Simulácie majú široké pole uplatnenia naprieč celou vedou a praxou a sú v podstate jediným spôsobom exaktného riešenia problémov, keď nie je k dispozícii agregovaný model. Typy úloh vhodných pre nasadenie simulačného systému. Testovanie množstva alternatív. Prognózovanie. Analýza. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0109590 $1 011 $a 1336-1864 $1 200 1 $a Marketingová panoráma $e odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti $v Roč. 4, č. 1-2 (2006), s. 23-25 $1 210 $a Bratislava $c Slovenská marketingová spoločnosť $d 2006 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004246 $a počítače 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005704 $a simulácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004950 $a prieskum spotrebiteľský 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 675 $a 681.3 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000369 $x Stroje a zariadenia na spracovanie dát. Počítače 700 -1
$3 eu_un_auth*p0029308 $a Babiak $b Martin $p EUBFNHKFI $4 070 $T Katedra financií FNH 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20070118 $g AACR2
Počet záznamov: 1