Počet záznamov: 1  

Regionálny marketing v kontexte regionálneho rozvoja

  1. Názov Regionálny marketing v kontexte regionálneho rozvoja
    Autorské údajePeter Jamnický
    Autor Jamnický Peter EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokumentTRANSPOZ I : možnosti riešenia vedecko-výskumných úloh malých a stredných podnikov v doktorandskej forme štúdia : Žilina 9. júna 2004 : konferencia Transfer poznatkov. S. 13-18. - Žilina : Žilinská univerzita / EDIS, 2004. ISBN 80-8070-266-7
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nerecenzovaných zborníkoch (konferenčných aj nekonferečných)
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE04 00542-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.