Počet záznamov: 1
Prognóza vývoja spotrebiteľských cien, keď štát znižuje sadzbu dane z pridanej hodnoty
SYS 0064120 LBL 02407naa$$2200397$$$450$ 005 20240502071741.6 100 $a 20070927d2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Prognóza vývoja spotrebiteľských cien, keď štát znižuje sadzbu dane z pridanej hodnoty $f Ľubomír Strieška, Jana Ščepková 330 $a Reagovanie obchodu stratégiami pri zmene sadzby dane z pridanej hodnoty: 1. nemení sa sadzba obchodnej marže, 2. zmena sadzby obchodnej marže tak, aby objem obchodnej marže ostal nemenný, 3. zmena sadzby obchodnej marže tak, aby sa spotrebiteľské ceny nemenili. Závislosť stratégie obchodu od konkurencie v obchode. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0063084 $1 010 $a 978-80-225-2364-6 $1 200 1 $a Podnikanie a podnikateľské prostredie v SR $e zborník z vedeckej konferencie $e Modra- Harmónia, 10.5.-11.5.2007 $f redakčné a zostavovateľské práce: Elena Šúbertová, Andrej Kovaľov $v S. 239-244 $1 210 $a Bratislava $c [Vydavateľstvo EKONÓM] $d 2007 $1 215 $a 300 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0020868 $a Šúbertová $b Elena $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0011764 $a Kovaľov $b Andrej $4 220 $1 710 12 $3 eu_un_auth*0017033 $a Podnikanie a podnikateľské prostredie v SR $b Vedecká konferencia $e Modra - Harmónia, Slovensko $f 10.5.-11.5.2007 $4 070 $1 712 02 $3 eu_un_auth*k0001208 $a Fakulta podnikového manažmentu EU $b Katedra podnikovohospodárska 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001415 $a ceny spotrebiteľské 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002309 $a hodnota pridaná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001600 $a dane z hodnoty pridanej 675 $a 338.5 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000174 $x Ceny. Tvorba cien. Druhy cien 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048812 $a Strieška $b Ľubomír $r 0,15 $p EUBFPMKPO $9 50 $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM 701 -1
$3 eu_un_auth*0000466 $a Ščepková $b Jana $r 0,15 $p EUBFPMKPO $9 50 $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20070927 $g AACR2
Počet záznamov: 1