Počet záznamov: 1  

Zákaznícky prístup v marketingovej stratégii

  1. Názov Zákaznícky prístup v marketingovej stratégii
    Preklad názvuCustomer approach in marketing strategy
    Autorské údajeDagmar Lesáková
    Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Nové trendy - nové nápady 2007 : 2. mezinárodní vědecká konference, Znojmo 22.-23. listopadu 2007 : sborník příspěvků. S. 200-203. - Znojmo : Soukromá vysoká škola ekonomická, 2007. ISBN 978-80-903914-2-0
    Výstup z projektu VEGA 1/4582/07 Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody
    PoznámkyVEGA 1/4582/07
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia marketingová * zákazníci * náklady * rentabilita * lojálnosť zákazníkov
    AnotáciaZákaznícky prístup k tvorbe marketingovej stratégie vo väzbe na vrcholový cieľ podnikania, ktorým je maximalizácia finančných výsledkov. Súvislosti medzi hodnotou zákazníka determinovanou posúdením životného cyklu zákazníka vo vzťahu ku konkrétnemu podniku a podnikovým výkonom. Päť zákaznícky orientovaných marketingových taktík:1. Výber vhodných zákazníkov 2. Spôsoby získania zákazníkov 3. Manažment multikanálového nákupu 4. Manažment vysoko nákladových zákazníkov 5. Spoločný manažment lojality a rentability.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 00379-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.