Počet záznamov: 1  

Riadenie a vytváranie marketingového imidžu v neziskových organizáciách

  1. Názov Riadenie a vytváranie marketingového imidžu v neziskových organizáciách
    Preklad názvuManaging and creating a marketing image in nonprofit organizations
    Autorské údajeTomáš Bačo
    Autor Bačo Tomáš EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Zdrojový dokumentTeoretické aspekty prierezových ekonomík III : Košice, 31. 10. 2005. s. 24-27. - Košice : Royal Unicorn, s.r.o., 2005. ISBN 80-969181-4-1
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá organizácie neziskové * konkurencia * imidž * marketing manažment
    AnotáciaNiektoré aspekty marketingového manažmentu v neziskových organizáciách, najmä imidž neziskových organizácií so zameraním na jeho riadenie a vytváranie. Práve imidž je v súčasnej dobe chápaný ako strategické aktívum organizácie na vysoko konkurenčnom trhu neziskových organizácií. Imidž sa nespája len so samotnými marketingovými aspektami organizácie, ale v konečnom dôsledku aj s ekonomickými aspektami.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (2) - KNIHY
    Archív EPCE05 01523-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.