Počet záznamov: 1  

Ekologický marketing ako progresívna forma v poskytovaní hodnoty pre zákazníka

  1. Názov Ekologický marketing ako progresívna forma v poskytovaní hodnoty pre zákazníka
    Autorské údajeZuzana Francová
    Autor Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 5, č. 3-4 (2007), s. 32-34. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864
    Výstup z projektu VEGA 1/4600/07 Podmienky a predpoklady rozvoja vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu
    PoznámkyVEGA 1/4600/07
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 631 - Poľnohospodárstvo
    Heslá poľnohospodárstvo * zelenina * ovocie * chov zvierat * ekológia * bioprodukty * farmy * ceny * distribúcia * marketing * reklama
    AnotáciaCharakteristika a cieľ ekologického poľnohospodárstva. Produkty ekologického poľnohospodárstva. Označenie týchto produktov. Rozvoj ekologického poľnohospodárstva v Európe. Ekologický marketing. Bioproduktová politika. Cenová a distribučná politika bioproduktov. Komunikačná politika bioproduktov.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 00714-004, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.