Počet záznamov: 1  

Vývoj postavenia privátnej značky na trhu

  1. Názov Vývoj postavenia privátnej značky na trhu
    Autorské údajeLenka Pčolinská
    Autor Pčolinská Lenka EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Zdrojový dokument 4. ročník mezinárodní Baťovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : CD s recenzovanými příspěvky : Zlín, 10. duben 2008. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008. ISBN 978-80-7318-664-7
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Heslá značky výrobkov * značky výrobné * pojmy * značky maloobchodné * Slovensko
    AnotáciaZákladné vymedzenie značky vo všeobecnosti, jej základné funkcie: identifikačná a diferenciačná. Pohľad do histórie značky a prístupy autorov zaoberajúcich sa touto témou. Privátna značka ako značka prevažne v sieti maloobchodníkov. Popis pozície privátnej značky v obchode v minulých desaťročiach a v súčasnosti. Vnímanie privátnej značky na slovenskom trhu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 00803-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.