Počet záznamov: 1
Vzťahový marketing ako nástroj konkurencieschopnosti podniku
Názov Vzťahový marketing ako nástroj konkurencieschopnosti podniku : medzinárodné vedecké kolokvium : zborník príspevkov k vedeckému projektu VEGA 1/4600/07 : Bratislava, október 2008 Súbežný názov Relationships marketing as device of company competitiveness : international scientific colloquium : colloquium proceedings related to scientific grant project VEGA 1/4600/07 Autorské údaje zostavovateľ / editor Milan Oreský Ďalší autori Oreský Milan (Zostavovateľ / Kompilátor) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Mariaš Miroslav (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Drahovská Oľga (Recenzent) Akcia/Korporácia Vzťahový marketing ako nástroj konkurencieschopnosti podniku . Medzinárodné vedecké kolokvium , Bratislava, Slovensko , 2008 Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM] , 2008. - 135 s. ISBN 978-80-225-2624-1 Výstup z projektu VEGA 1/4600/07 Podmienky a predpoklady rozvoja vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu
Poznámky VEGA 1/4600/07 Druh dokumentu zborníky Jazyk dokumentu slovenčina, angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * konkurencieschopnosť * podnik Kategória EPC Redakčné a zostavovateľské práce knižného charakteru (bibliografie, encyklopédie, katalógy, slovníky, zborníky...) Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Počet ex. 2, z toho voľných 1, prezenčne 1 Odkazy (6) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Signatúra 827339, 827340 Archív EPC E08 01605-001, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 827339 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 827340 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1