Počet záznamov: 1  

Vymedzenie vhodných a nevhodných oblastí a učebných predmetov pre e-learningový spôsob vyučovania

  1. Názov Vymedzenie vhodných a nevhodných oblastí a učebných predmetov pre e-learningový spôsob vyučovania
    Autorské údajeIvan Polášek
    Autor Polášek Ivan EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Nové formy vzdelávania v informačnej spoločnosti : zborník vedeckých statí k výskumným projektom IGM 62/08 – Globalizácia a informatizácia v celoživotnom vzdelávaní a ich interakcia s európskou ekonomikou a IG 41/08 – Vypracovanie metodiky vhodnosti použitia e-learningového spôsobu vyučovania. S. 85-87. - Bratislava : EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2629-6
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie
    Heslá vzdelávanie elektronické * vzdelávanie dištančné * predmety učebné * odbory učebné
    AnotáciaPozitívne a negatívne vlastnosti učebných predmetov z hľadiska e-learningu. Delenie vedných odborov na školách. Vedné odbory teoretického charakteru, na podporu zručností a návykov a odbory na podporu kreativity. Oblasti a učebné predmety nevhodné pre e-learning.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 00262-009, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.