Počet záznamov: 1
Možnosti rozvoja marketingu ziskových a neziskových organizácií v dôsledku ich spolupráce - výsledky prieskumu
Názov Možnosti rozvoja marketingu ziskových a neziskových organizácií v dôsledku ich spolupráce - výsledky prieskumu Autorské údaje Ivana Mižičková Autor Mižičková Ivana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Faktory a determinanty podnikateľského prostredia jednotného európskeho trhu : zborník vedeckých statí. S. 49-58. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2717-0 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá organizácie * organizácie neziskové * marketing * spolupráca podnikov Anotácia Silnejúca konkurencia v súčasnosti núti podnikateľské subjekty vyhľadávať nové, kreatívnejšie, inovatívnejšie a k spotrebiteľovi bližšie nástroje marketingovej koncepcie. Jednou z nich je cause related marketing (CAREMA), ktorý možno zaradiť medzi moderné formy práce s trhom. Definície CAREMA. Neziskové organizácie CAREMA nevyužívajú v dostatočnej miere. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 00817-004, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1