Počet záznamov: 1
Ogilvy o reklamě
Názov Ogilvy o reklamě Autorské údaje David Ogilvy, přeložila: Hana Škapová Autor Ogilvy David Ďalší autori Škapová Hana (Prekladateľ) Vydavateľské údaje Praha : Management Press , 2007. - 223 s. Vydanie 4. vyd. Edícia Knihovna světového managementu ISBN 978-80-7261-154-6 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * agentúry * klienti * výskum * konkurencia * marketing * taktika reklamy Báza dát KNIHY Počet ex. 2, z toho voľných 0, prezenčne 2 Signatúra 836795, 838814
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 838814 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 836795 OBF Knižnica Obchodnej fakulty len prezenčne
Počet záznamov: 1