Počet záznamov: 1  

Direct mail - priama poštová zásielka

  1. Názov Direct mail - priama poštová zásielka
    Autorské údajeLucia Michalková
    Autor Michalková Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Merkúr 2008 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 27. november 2008. S. 257-261. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2770-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing priamy * komunikácia marketingová * zásielky poštové * reklama * odvetvia činnosti ekonomickej * spotrebitelia * firmy
    AnotáciaCharakteristika direct mailu. Využívanie direct mailu na spotrebiteľskom trhu (B2C) aj na trhu organizácií (B2B). Využitie komunikačných nástrojov na aktívne oslovenie. Podiel jednotlivých sektorov na spotrebiteľských direct mailoch. Silné stránky direct mailu. Odozva adresátov na klasický direct mail v európskych štátoch.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 01083-031, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.