Počet záznamov: 1
Ceny v marketingu
Názov Ceny v marketingu Autorské údaje Michal Oláh a kolektív Autor Oláh Michal Vydavateľské údaje Bratislava : Vydavateľský dom ELITA , 2009. - 241 s. ISBN 978-80-970135-0-9 Druh dokumentu učebnice Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien Heslá marketing * ceny * ceny trhové * konkurencia * stratégia podniková * kalkulácia * majetok * kontrola cenová * audit * legislatíva * euro * podnikanie obchodné * obchod medzinárodný * ruch cestovný * služby * poisťovníctvo Báza dát KNIHY Počet ex. 4, z toho voľných 3, prezenčne 1 Signatúra 841410, 864392-864394
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 841410 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 864392 SEK Sklad knižničného fondu voľný 864393 SEK Sklad knižničného fondu voľný 864394 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1