Počet záznamov: 1
Marketingové reflexe body image
Názov Marketingové reflexe body image Preklad názvu Marketing reflections of body image Autorské údaje Jan Koudelka Autor Koudelka J. Zdrojový dokument Moderné prístupy k manažmentu podniku : zborník príspevkov z 18. medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava, 10.-11. september 2009. S. 1-11. - Bratislava : Ústav manažmentu STU v Bratislave, 2009. ISBN 978-80-227-3169-0 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing * spotrebitelia * kultúra * hygiena * správanie * analýzy Anotácia Možnosti skúmania rozvoja body image pomocou mining dát MML-TGI, primárnych overovaní a obsahovej analýzy, tak ako ho uplatňuje výzkumný projekt GACR „Marketingový význam body image“( (GACR 402/09/0311). Kultúrne podmienky body image v perspektíve spotrebného marketingu. Negatívny vplyv idealizovaných postáv v reklame a v realite. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1