Počet záznamov: 1
Marketingové aktivity ako prostriedok podpory maloobchodného odbytu
Názov Marketingové aktivity ako prostriedok podpory maloobchodného odbytu Autorské údaje Júlia Dianovská Autor Dianovská Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Merkúr 2009 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2009. S. 78-81. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2856-6 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt Heslá produkty * odbyt * podpora predaja * marketing Anotácia Špecifické, osobitné postavenie marketingu v oblasti podpory odbytu produktov. Teoretická báza je podporená cennými praktickými skúsenosťami marketingového génia, bývalého šéfa marketingu v spoločnosti Coca-cola a súčasného predsedu strategickej poradenskej firmy The Zyman Group, Sergia Zymana. Sergio Zyman dosiahol totiž svojou na výsledky orientovanou prácou mimoriadne zvýšenie predaja nielen vo vyššie uvedenej celosvetovo známej spoločnosti. Jeho originálny a tvorivý prístup, ktorý sa v praxi opakovane osvedčil obohacujú aktuálne teoretické poznatky súčasných vynikajúcich ekonómov, k akým bezpochyby patria autori jednej z teórií marketingového manažmentu Philip Kotler a Kevin Lane Keller. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 00499-029, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1