Počet záznamov: 1  

Nákupná barla zákazníka - cenová kotva

  1. Názov Nákupná barla zákazníka - cenová kotva
    Autorské údajeKatarína Remeňová
    Autor Remeňová Katarína EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 12 (2010), s. 44-45. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2010. ISSN 1337-9151
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.7 - Nákup. Obstarávanie
    Heslá obchod * nákup * ceny * zákazníci * rozhodovanie * tovar
    AnotáciaNákupné správanie zákazníka. Barla pre nákupné rozhodovanie - cenová kotva. Ako sa cena stáva cenovou kotvou. Faktory, ktoré vytvárajú cenovú kotvu: cenové faktory, rozpočtové faktory, necenové faktory.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 00324-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.