Počet záznamov: 1  

Nákup v podniku

  1. ORESKÝ, Milan. Nákup v podniku : (vybrané problémy). Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. 133 s. [7,648 AH]. ISBN 978-80-225-3164-1
    Ohlasy:
    [4] MIKLOŠÍK, Andrej. Kľúčové znalosti o dodávateľov v marketingu nákupu. In Manažment znalostí [on-line zdroj], http://www.manazmentznalosti.eu. Dostupné na internete: http://www.manazmentznalosti.eu/klucove-znalosti-o-dodavateloch-v-marketingu-nakupu/ [11.5.2011]
    [4] MIKLOŠÍK, Andrej. Informačné systémy marketingu. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. 282 s. [16.377 AH]. ISBN 978-80-225-3276-1.
    [6] MATUŠOVIČOVÁ, Monika. [Nákup v podniku]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493, 2011, roč. 4, č. 13, s. 160-161. Recenzia na: Nákup v podniku : (vybrané problémy) / Milan Oreský. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. - ISBN 978-80-225-3164-1.
    [6] KITA, Pavol. [Nákup v podniku]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493, 2011, roč. 4, č. 14, s. 319-320. Recenzia na: Nákup v podniku : (vybrané problémy) / Milan Oreský. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. - ISBN 978-80-225-3164-1.
    [4] ČIHOVSKÁ, Viera - MATUŠOVIČOVÁ, Monika - HVIZDOVÁ, Eva. Manažment obchodných organizácií. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. 302 s. [16,796 AH]. ISBN 978-80-225-3473-4.
    [4] MIKLOŠÍK, Andrej. Informačné systémy marketingu : technológie pre interaktívny marketing. Recenzenti: Štefan Žák, Andrej Hriciga. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. 268 s. [16,58 AH]. ISBN 978-80-225-3832-9.
    [4] HVIZDOVÁ, Eva - MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Manažment v podnikovej praxi. Recenzenti: Viera Čihovská, Adrián Pavlík. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 265 s. [14,08 AH]. ISBN 978-80-225-3531-1.
    [4] MIKLOŠÍK, Andrej. Informačné systémy marketingu. Recenzenti: Štefan Žák, Andrej Hriciga. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. 265 s. [13,25 AH]. ISBN 978-80-225-4062-9.
    [4] MIKLOŠÍK, Andrej - KUCHTA, Martin - VAŠKOVÁ, Linda. Informačné systémy marketingu : IKT v integrovanom marketingu. Recenzenti: Štefan Žák, Peter Murár. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. 295 s. [19,19 AH]. ISBN 978-80-225-4514-3.

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.