Počet záznamov: 1
Špecifiká marketingových stratégií multinacionálnych korporácií na trhoch strednej a východnej Európy
SYS 0134197 LBL $$$$$nam$$22$$$$$$$$450$ 005 20240320074532.8 100 $a 20100205d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Špecifiká marketingových stratégií multinacionálnych korporácií na trhoch strednej a východnej Európy $e bakalárska práca $f Katarína Plevová $g školiteľ: Jana Pásztorová 210 $a Bratislava $d 2010 215 $a 53 s. 700 -1
$3 eu_un_auth*0048525 $a Plevová $b Katarína $f 1989- $4 070 702 -1
$3 eu_un_auth*p0044736 $a Pásztorová $b Jana $f 1960- $p EUBOBFKMO $4 727 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*k0001187 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra medzinárodného obchodu $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100205 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1