Počet záznamov: 1
Špecifiká marketingových stratégií multinacionálnych korporácií na trhoch strednej a východnej Európy
Názov Špecifiká marketingových stratégií multinacionálnych korporácií na trhoch strednej a východnej Európy : bakalárska práca Autorské údaje Katarína Plevová, školiteľ: Jana Pásztorová Autor Plevová Katarína Ďalší autori Pásztorová Jana (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu Vydavateľské údaje Bratislava, 2010. - 53 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 849541
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 925.8 KB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1