Počet záznamov: 1
Spokojnosť zákazníkov vo vybranej spoločnosti
Názov Spokojnosť zákazníkov vo vybranej spoločnosti Autorské údaje Bohuslava Mihalčová, Anna Vistánová Autor Mihalčová Bohuslava EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF Spoluautori Vistánová Anna EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF Zdrojový dokument Organizácia založená na vedomostiach v období globalizácie a internacionalizácie : zborník príspevkov z III. ročníka vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou, 19.a 20. apríla 2011, Ružomberok. S. 325-334. - Ružomberok : VERBUM - vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku, 2011. ISBN 978-80-8084-766-1 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Heslá zákazníci * spokojnosť zákazníkov * konkurencieschopnosť * dotazníky Anotácia Pojem spokojnosť zákazníka. Hodnotenie spokojnosti zákazníka. Prieskum spokojnisti zákazníkov v STK Košice. Vyhodnotenie výsledkov dotazníkového šetrenia. Návrhy na riešenie problémových oblastí. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01304-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1