Počet záznamov: 1
Dosahy súčasnej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem v EÚ
Názov Dosahy súčasnej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem v EÚ Autorské údaje Barbora Brynkusová Autor Brynkusová Barbora EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument Alternatívne riešenia vo sfére medzinárodného marketingu : vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA č. 1/0803/10 Vedeckej grantovej agentúry MŠ SR a SAV na roky 2010-2011. S. 19-30. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3297-6 Výstup z projektu VEGA 1/0803/10 Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov
Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing medzinárodný * komunikácia marketingová * stratégia marketingová * distribúcia * reklama * telemarketing * politika cenová * politika personálna * produkty * správanie spotrebiteľa * štúdie * Európska únia * kríza hospodárska Anotácia Dosahy krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu. Správanie spotrebiteľov v štúdii spoločnosti Cetelem, kde boli dopytovaní spotrebitelia 12 krajín Európy. Medzinárodná produktová politika. Medzinárodná cenová politika. Medzinárodná komunikačná politika. Medzinárodná personálna politika. Štúdie v oblasti medzinárodnej marketingovej stratégie v EÚ. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01864-003, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1