Počet záznamov: 1  

Prichádza moment (nultej) pravdy

  1. Názov Prichádza moment (nultej) pravdy
    Autorské údajeZuzana Haruštiaková
    Autor Haruštiaková Zuzana
    Zdrojový dokument Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 6-7 (2012), s. 88-90. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2012. ISSN 1337-9151
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia marketingová * stratégia obchodná * strediská nákupné * obchod elektronický * internet * stránky webové * rozhodovanie nákupné * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaOboznamovanie sa s produktom ešte pred prvým zhliadnutím tovaru alebo služby v kamennom obchode. Nákupné rozhodovanie a spôsoby nakupovania. Súčasné zmeny marketingovej stratégie a nárast popularity internetu. Nultý moment pravdy ZMOT(Zero Moment of Truth), prvý a druhý moment pravdy FMOT (First Moment of truth). Ako úspešne implementovať ZMOT.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2012: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.