Počet záznamov: 1
Nové smerovanie marketingu v automobilovom priemysle
Názov Nové smerovanie marketingu v automobilovom priemysle Preklad názvu New direction for marketing in automotive industry Autorské údaje Martina Babejová, Seifullaeva Maisa Emirovna Autor Babejová Martina Spoluautori Maisa Emirovna Seifullaeva Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 5, č. 18 (2012), s. 5-13. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2012. ISSN 1337-7493 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá podnik malý * konkurencieschopnosť * priemysel automobilový * marketing vzťahový Anotácia Význam vzťahového marketingu ako novej koncepcie marketingovej činnosti malých podnikov pri vytváraní a zároveň udržaní si konkurenčnej pozície na trhu. Konkrétny príklad automobilového priemyslu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2012: 17-20
článok
Počet záznamov: 1