Počet záznamov: 1
Európsky marketing uľahčuje vstup podniku na jednotný trh EÚ
Názov Európsky marketing uľahčuje vstup podniku na jednotný trh EÚ Súbežný názov European marketing business easier access to the EU single market Autorské údaje Viera Čihovská Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. S. 46-57. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Poznámky VEGA 1/0047/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá trh spoločný * Európa * marketing globálny * marketing regionálny * marketing environmentálny Anotácia Vznik a podstata európskeho marketingu. Intenzita vzťahov medzi národným a európskym marketingom. Marketingové rozhodnutia MSP o vstupe na zahraničný trh - marketingový výskum zahraničného trhu, výber trhu, formy vstupu na cieľový trh, segmentácia trhu, výber cieľového trhu a trhová pozícia. Európa má ešte ďaleko od toho, aby sa stala jednotným vnútorným trhom pre európske firmy, ale taktiež od toho, aby sa stala jednotným zahraničným trhom pre spoločnosti mimo Európy. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 00820-069, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1