Počet záznamov: 1
Európsky marketing uľahčuje vstup podniku na jednotný trh EÚ
SYS 0159963 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502072756.0 100 $a 20120926d2012łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Európsky marketing uľahčuje vstup podniku na jednotný trh EÚ $d European marketing business easier access to the EU single market $f Viera Čihovská 301 $a VEGA 1/0047/11 330 $a Vznik a podstata európskeho marketingu. Intenzita vzťahov medzi národným a európskym marketingom. Marketingové rozhodnutia MSP o vstupe na zahraničný trh - marketingový výskum zahraničného trhu, výber trhu, formy vstupu na cieľový trh, segmentácia trhu, výber cieľového trhu a trhová pozícia. Európa má ešte ďaleko od toho, aby sa stala jednotným vnútorným trhom pre európske firmy, ale taktiež od toho, aby sa stala jednotným zahraničným trhom pre spoločnosti mimo Európy. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0159913 $1 010 $a 978-80-225-3452-9 $1 200 1 $a Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 $b elektronický zdroj $e [zborník] $f zostavili Peter Drábik, Peter Červenka, Ivan Hlavatý, Petra Jansová $g recenzenti: Gabriela Pajtinková - Bartáková, Jan Koudelka $v S. 46-57 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2012 $1 215 $a CD-ROM [824 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006633 $a trh spoločný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002047 $a Európa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003215 $a marketing globálny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003224 $a marketing regionálny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003214 $a marketing environmentálny 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0029032 $a Čihovská $b Viera $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120926 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1