Počet záznamov: 1  

The Influence of advertising on the purchase of pharmaceutical products

  1. Názov The Influence of advertising on the purchase of pharmaceutical products
    Autorské údajeJana Valečková
    Autor Valečková Jana
    Zdrojový dokument Ekonomická revue. Roč. 15, č. 3 (2012), s. 177-189. - Ostrava : VŠB - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta, 2012. ISSN 1212-3951
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá výskum marketingový * priemysel farmaceutický * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * analýza regresná
    AnotáciaAnalýza správania sa spotrebiteľa na farmaceutickom trhu, ktorý možno považovať za jeden z najdynamickejších trhových segmentov v súčasnej ekonomike.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2012: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF604.9 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.