Počet záznamov: 1
The Influence of advertising on the purchase of pharmaceutical products
Názov The Influence of advertising on the purchase of pharmaceutical products Autorské údaje Jana Valečková Autor Valečková Jana Zdrojový dokument Ekonomická revue. Roč. 15, č. 3 (2012), s. 177-189. - Ostrava : VŠB - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta, 2012. ISSN 1212-3951 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá výskum marketingový * priemysel farmaceutický * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * analýza regresná Anotácia Analýza správania sa spotrebiteľa na farmaceutickom trhu, ktorý možno považovať za jeden z najdynamickejších trhových segmentov v súčasnej ekonomike. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2012: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 604.9 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1