Počet záznamov: 1
Marketing principles and approaches applied in the public sector
Názov Marketing principles and approaches applied in the public sector Preklad názvu Princípy a prístupy marketingu a ich aplikácia vo verejnom sektore Autorské údaje Dušan Masár Autor Masár Dušan Zdrojový dokument Politické vedy : časopis pre politológiu, najnovšie dejiny, medzinárodné vzťahy, bezpečnostné štúdiá. Roč. 15, č. 2 (2012), s. 124-136. - Banská Bystrica : Fakulta politických vied a medzinárodných vzťahov UMB, 2012. ISSN 1335-2741 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá nástroje marketingové * ekonomika verejná * sektor verejný * marketing * marketing sociálny * marketing politický * marketing spoločenský Anotácia Možnosti a implementácia marketingových prístupov a konceptov v oblasti verejnej ekonomiky. Rozdiely v zameraní komerčného a verejno-prospešného marketingu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2012: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 443.6 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1