Počet záznamov: 1
Zvyšovanie konečnej spotrebiteľskej hodnoty služby v hoteli prostredníctvom inovácií
Názov Zvyšovanie konečnej spotrebiteľskej hodnoty služby v hoteli prostredníctvom inovácií Súbežný názov Increasing of customer delivered service value in hotel according to innovations Autorské údaje Viera Kubičková, Monika Krošláková Autor Kubičková Viera EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Spoluautori Krošláková Monika EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Zdrojový dokument Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 4, č. 3 (2012), s. 19-25. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2012. ISSN 1337-9313 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Heslá ruch cestovný * služby * hotely * konkurencieschopnosť * indexy * inovácia * hodnota * spotrebitelia * Slovensko * Vyšehradská štvorka * svet Anotácia Teória spotrebiteľskej hodnoty. Vzťah konečnej hodnoty služby pre spotrebiteľa a inovácií a jeho dôsledky. Konkurenčná schopnosť služieb cestovného ruchu v Slovenskej republike. Vývoj indexu konkurencieschopnosti cestovného ruchu na prvých desiatich priečkach svetového hodnotenia krajín. Vývoj indexu konkurencieschopnosti cestovného ruchu v krajinách V4. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 01364-008, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2012: 1-4
článok
Počet záznamov: 1