Počet záznamov: 1
Dizajn ako konkurenčná výhoda firmy Rona a zvyšovanie povedomia o značke
Názov Dizajn ako konkurenčná výhoda firmy Rona a zvyšovanie povedomia o značke Súbežný názov Design as competitive advantage of Rona glass company and increasing it’s brand awareness Autorské údaje Lenka Osuská, Ľubica Knošková Autor Osuská Lenka Spoluautori Knošková Ľubica EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Zdrojový dokument Študentská vedecká odborná činnosť Obchodnej fakulty 2012 : zborník príspevkov. S. [1-8]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3533-5 Výstup z projektu KEGA 024EU-4/2012 Modely marketingového rozhodovania
Poznámky KEGA 024EU-4/2012 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Heslá politika výrobková * kvalita tovaru * kvalita výrobkov * značky výrobné * dizajn * výhody konkurenčné Anotácia Pozícia dizajnu vo firme, analyzovanie silných a slabých stránok. Zviditeľnenie firmy RONA a.s. na slovenskom trhu a ďalšie návrhy na efektívnejšie využitie dizajnu ako zdroja konkurenčnej výhody. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 01582-006, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1