Počet záznamov: 1  

Znalostný manažment ako podstatný determinant udržateľnosti konkurencieschopnosti podniku

  1. MIKLOŠÍK, Andrej - HVIZDOVÁ, Eva, ml. - ŽÁK, Štefan. Znalostný manažment ako podstatný determinant udržateľnosti konkurencieschopnosti podniku. In Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie = journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV, 2012. ISSN 0013-3035, 2012, roč. 60, č. 10, s. 1041-1058. VEGA 1/0418/11
    Ohlasy:
    [4] KORČOKOVÁ, Marína. Vzdelávanie spotrebiteľov - eko-spotrebiteľ. In Udržateľný marketing a udržateľná spotreba III : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3652-3, s. 22-27. VEGA 1/0418/11.
    [4] ORESKÝ, Milan. Využitie metódy Balanced Scorecard pri tvorbe indexu zodpovedného podnikania. In Udržateľný marketing a udržateľná spotreba III : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3652-3, s. 56-64. VEGA 1/0418/11.
    [2] BRUNET-THORNTON, R. - BUREŠ, V. Interpreting the czech knowledge management experience. In Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie = journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting. Bratislava : Ekonomický ústav SAV : Prognostický ústav SAV, 2013. ISSN 0013-3035. 2013, roč. 61, č. 5, s. 468-481.
    [3] DĚDKOVÁ, Jaroslava - SKRBKOVÁ, Denisa. Significant competitiveness factors of companies in the czech part of the euroregion Neisse-Nisa-Nysa. In Proceedings of the 8th european conference on innovation and entrepreneurship ECIE 2013 : volume one. Reading [Veľká Británia] : Academic conferences and publishing international limited, 2013. ISBN 978-1-909507-59-3. P. 212-220.
    [4] ROZENBERG, Igor - MORA, Petr. Vzťah uplatňovania etických princípov odnikania a úspechu v znalostnom manažmente. In Manažment v 21. storočí: problémy a východiská : Riadenie nehmotného: Etika a zmena hodnôt v podnikaní, vzdelávaní a výskume. [Trenčín] : [Vysoká škola manažmentu v Trenčíne], 2013. S. 491-500. Dostupné na: http://www.cutn.sk/Library/proceedings/mch_2013/editovane_prispevky/57.%20Rozenberg_Mora.pdf
    [4] DANECHOVÁ, Zuzana - FINDRA, Stanislav. Etika v reklame - rešpektovaná alebo len formálna? In Zväčšenina: médiá ako komodita - megatrendy a médiá 2013 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 26.-27. marca 2013, Smolenice. Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM, 2013. ISBN 978-80-8105-479-2. S. 24-32.
    [4] ZÁBOJNÍK, Rastislav. Typológia osobnosti a jej komunikačné súvislosti pre manažérsku prax. In Zväčšenina: médiá ako komodita - megatrendy a médiá 2013 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 26.-27. marca 2013, Smolenice. Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM, 2013. ISBN 978-80-8105-479-2. S. 320-334.
    [4] SOLÍK, Martin. Inovácie v oblasti mobilných technológií - riziká pre kognitívne procesy? In Zväčšenina: médiá ako komodita - megatrendy a médiá 2013 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 26.-27. marca 2013, Smolenice. Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM, 2013. ISBN 978-80-8105-479-2. S. 260-269.
    [1] JANOVSKÁ, K. - VILAMOVÁ, Š. - GAJDA, J. - SAMOLEJOVÁ, A. - STOCH, M. Anti-dumping proceedings in metallurgical brand. In Metalurgija. Zagreb : Croatian metallurgical society, 2013. ISSN 0543-5846. 2014, vol. 53, no. 1, p. 142-144. Dostupné na: http://public.carnet.hr/metalurg/Metalurgija/2014_vol_53/No_1/MET_53_1_142-144_Janovska.pdf
    [4] MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Marketing orientovaný na generáciu 50 plus. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník] [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2, s. 443-450, CD-ROM. VEGA 1/0612/12.
    [4] PITRA, Zbyněk - ZAUŠKOVÁ, Anna. Vůdcovství v společnosti 21. století. In Communication Today. Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie, Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2013. ISSN 1338-130X. 2013, roč. 4, č. 2, s. 48-65.
    [4] MIKULÍKOVÁ, Lenka. Online stratégia mimo internetovej stránky pre efektívny e-shop. In Udržateľný marketing a udržateľná spotreba IV : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3681-3, s. 41-50 CD-ROM. VEGA 1/0418/11.
    [4] KORČOKOVÁ, Marína. Postavenie spotrebiteľa na trhu - sme všetci rovnako pripravení? In Udržateľný marketing a udržateľná spotreba IV : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3681-3, s. 27-34 CD-ROM. VEGA 1/0418/11.
    [4] BALHAR, Vítězslav. Nástroje ekologického marketingového mixu. In Udržateľný marketing a udržateľná spotreba IV : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3681-3, s. 6-10 CD-ROM. VEGA 1/0418/11.
    [4] MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Stratégie vstupu na trh Európskej únie. In Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurencieschopnosti slovenských podnikov na trhu EÚ : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0047/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3734-6, s. 122-131. VEGA 1/0047/11.
    [4] VOKOUNOVÁ, Dana - KORČOKOVÁ, Marína - HASPROVÁ, Mária. Udržateľný rozvoj a udržateľná spotreba : (vybraté problémy). Recenzenti Naděžda Klabusayová, Peter Štarchoň, Peter Drábik. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 176 s. [11,62 AH]. VEGA 1/0418/11. ISBN 978-80-225-3739-1.
    [4] ORESKÝ, Milan - BALHAR, Vítězslav - ČIHOVSKÁ, Viera - FOLVARČÍKOVÁ, Lucia - FRANCOVÁ, Zuzana - HANULÁKOVÁ, Eva - HASPROVÁ, Mária - LIPIANSKA, Júlia - LOYDLOVÁ, Miroslava - ORGONÁŠ, Jozef - VASIĽOVÁ, Mária. Aplikácie marketingu. Recenzenti Jaroslav Kita, Oľga Drahovská. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 348 s. [23,35 AH]. VEGA 1/0418/11. ISBN 978-80-225-3801-5.
    [4] LIPIANSKA, Júlia - HASPROVÁ, Mária. Tvorba cien v obchodných podnikoch. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2013. ISSN 1337-7493, 2013, roč. 6, č. 22, s. 249-262. VEGA 1/0047/11.
    [1] MIKUSOVA, M. - HORVATHOVA, P. - JANOVSKA, K. - SAMOLEJOVA, A. THE APPLICATION OF WINNING KEY METRICS IN A METALLURGICAL FIRM. In METALURGIJA. ISSN 0543-5846, 2014, vol. 53, no. 4, pp. 728-730., Registrované v: WOS
    [1] SOLÍK, Martin. Semiotic approach to analysis of advertising. In European Journal of Science and Theology. ISSN 18410464, 2014-01-01, 10, pp. 207-217.
    [1] JANOVSKÁ, Kamila - GAJDA, Jakub - MARTINKOVÁ, Petra - STOCH, Milan. An analysis of determination of the usual price of liquid steel pig iron in the Moravian-Silesian region. In METAL 2014 23rd International Conference on Metallurgy and Materials, Conference Proceedings, 2014-01-01, pp. 1729-1734., Registrované v: scopus
    [1] KNOŠKOVÁ, Ľubica. Innovation processes and entrepreneurial culture for radical innovations. In Amfiteatru Economic. ISSN 15829146, 2015, vol. 17, no. 38, pp. 342-357., Registrované v: SCOPUS
    [3] FERENČÍKOVÁ, Soňa - VÍCENOVÁ, Alena. Uplatňovanie manažmentu znalostí v medzinárodných fúziách a akvizíciách. In Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2014. ISSN 1212-415X, 2014, roč. 14, č. 4, s. 5-17. Dostupné na internete: http://www.slu.cz/opf/cz/informace/acta-academica-karviniensia/casopisy-aak/aak-rocnik-2014/docs-4-2014/Ferencikova_Vicenova.pdf.
    [3] SOLÍK, Martin. We move to the smart world (k problému digitálnych technológií a kognitívnych procesov). In Marketingová komunikace a společnost : 2. mezinárodní vědecká konference : 16.-17. května 2013, Praha [elektronický zdroj]. Praha : Vysoká škola finanční a právní, 2014. ISBN 978-80-7408-097-5. S. 178-187. Dostupné na: http://is.vsfs.cz/repo/4719/13_Solik_s178.pdf
    [3] AMBROZY, Marián - MOKRIŠOVÁ, Viera. Environmental aspects of the tax system of the Slovak Republic in the context of bionomic economy. In Energy technologies conference proceedings 2014 : ENTECH '14 International energy technologies conference : december 22-24, 2014 : Yildiz technical university. Istanbul : DAKAM publishing, 2014. ISBN 978-605-5120-98-6. P. 745-754.
    [3] KARKALÍKOVÁ, Marta. Management systems as a competitive advantage in marketing strategy. 1.3. In A New role of marketing and communication technologies in business and society: local and global aspects : collective monograph. - Kyiv : National university of life and environmental science of Ukraine, 2015. ISBN 978-615-67156-7, s. 34-64 [1 AH].
    [1] MIKUŠOVÁ, Marie. The process of crisis in the organization. In Proceedings of the 28th International Business Information Management Association Conference Vision 2020: Innovation Management, Development Sustainability, and Competitive Economic Growth, 2016-01-01, pp. 2469-2477. ISBN 9780986041983., Registrované v: SCOPUS
    [1] MIKUSOVA, Marie. To be or not to be a business responsible for sustainable development? Survey from small Czech businesses. In ECONOMIC RESEARCH-EKONOMSKA ISTRAZIVANJA. 2017, vol. 30, no. 1, pp. 1318-1338. ISSN 1331-677X., Registrované v: WOS
    [1] OLAH, Judit - VIRGLEROVA, Zuzana - POPP, Jozsef - KLIESTIKOVA, Jana - KOVACS, Sandor. The Assessment of Non-Financial Risk Sources of SMES in the V4 Countries and Serbia. In SUSTAINABILITY, 2019, vol. 11, no. 17., Registrované v: WOS
    [1] JANOVSKA, Kamila - SAMOLEJOVA, Andrea - STOCH, Milan - CECH, Martin - GAJDA, Jakub - VILAMOVA, Sarka - BESTA, Petr. THE INNOVATION OPPORTUNITIES WHEN PLANNING THE ALLOCATION OF WORKERS WITHIN THE SCOPE OF A SELECTED PROJECT. In CLC 2013: CARPATHIAN LOGISTICS CONGRESS CONGRESS PROCEEDINGS, 2014, pp. 452-457., Registrované v: WOS
    [1] HORVATHOVA, Petra - DAVIDOVA, Marcela. METHODOLOGY OF INTRODUCTION AND UTILIZATION OF TALENT MANAGEMENT IN THE ORGANIZATION. In Hradecke ekonomické dny 2014: ekonomický rozvoj a management regionu, díl I. (February 4 th - 5th, 2014, Hradec Králové: Česká republika). Hradec Králové: Gaudeamus, 2014. ISBN 978-80-7435-366-6, pp. 330-338., Registrované v: WOS
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.