Počet záznamov: 1
The marketing of high-tech innovation: research and teaching as a multidisciplinary communication task
Názov The marketing of high-tech innovation: research and teaching as a multidisciplinary communication task Autorské údaje Rainer Hasenauer, Peter Filo, Herbert Störi Autor Hasenauer Rainer Spoluautori Filo Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Störi Herbert Zdrojový dokument International Journal of Multidisciplinarity in Science and Business - M-Sphere Journal : príspevok z konferencie - 1st M-Sphere Conference : Dubrovnik, Croatia, 4th-6th October 2012. Vol. 1, No. 1 (April 2012), Pp. 157-167 [online]. - [s.l.] : Accent, 2012. ISBN 978-953-7930-00-4 Poznámky Vypracované v Programe cezhraničnej spolupráce SR-AUT 2007-2012 v projekte Cezhraničné hi-tech centrum, kód N00092 Iné súvisiace práce The marketing of high-tech innovation: research and teaching as a multidisciplinary communication task / Hasenauer Rainer ; Filo Peter ; Störi Herbert Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Chorvátsko Systematika 339.92 - Medzinárodná hospodárska spolupráca Heslá technika nová * inovácia * marketing * komunikácia multikultúrna * vzdelávanie vysokoškolské * stredná Európa * východná Európa * spolupráca cezhraničná URL https://issuu.com/tvranes/docs/book_of_proceedings_part_1/165
https://www.m-sphere.com.hr/book-of-papersKategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 00353-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1