Počet záznamov: 1  

Súčasné trendy v online marketingu a najčastejšie online formáty využívané podnikmi v SR

  1. Title Súčasné trendy v online marketingu a najčastejšie online formáty využívané podnikmi v SR
    Parallel titleCurrent trends in online marketing and most frequently used forms of online advertising amongs enterpreneurs in Slovakia
    Author infoMária Spišiaková
    Author Spišiaková Mária EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Aktuálne problémy podnikovej sféry 2013 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác. S. 504-509. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3636-3
    NoteRegistrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing elektronický * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * internet * stránky webové
    AnnotationPriority online marketingu, jeho výhody a nevýhody. Efektívne marketingové riešenia s jasne definovaným cieľom, ktorým je získať nových zákazníkov a tým zvyšovať zisk a konkurencieschopnosť.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    Registered inWOS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 00597-036, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF625.2 KBfrom the SEK IP address after logging in
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.