Počet záznamov: 1
Analýza marketingovej produkcie bioproduktov
Názov Analýza marketingovej produkcie bioproduktov Preklad názvu Marketing communication analysis of bioproducts Autorské údaje Zuzana Nižníková, Denisa Bilohuščinová Autor Nižníková Zuzana EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF Spoluautori Bilohuščinová Denisa EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 1 (2013), s. 80-85. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2013. ISSN 1336-5878 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá Slovensko * bioprodukty * farmy * spotrebitelia * komunikácia marketingová Anotácia Súčasná situácia bioprodukcie na Slovensku a v zahraničí. Využitie nástrojov marketingovej komunikácie v oblasti bioproduktov. Charakteristika biofarmy Agrokruh a jej marketingová komunikácia. Spôsob odbytu bioproduktov z biofarmy Agrokruh ku konečnému spotrebiteľovi. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 02242-001, online Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2013: 1
článok
Počet záznamov: 1